The Tower of Beatrice
Het leven van een dief is niet gemakkelijk: altijd verborgen blijven in de schaduw, klanten die je bedriegen, vallen die bijten ... In opdracht van een mysterieuze klant moet je de toren van de grote tovenares Beatrice binnendringen, haar boek met formules stelen en weer levend buiten raken. Onderweg zal je de dromen van een demon betreden om zijn meest intieme wensen te ontdekken, een geschenk aannemen van een Grootmoederspin, de Klokkentoren starten, een slak voeden, thee zetten voor een demon, een skelet samenstellen en uiteindelijk je eigen fatale mislukking in orde brengen. Kenmerken: - Zes verdiepingen met elk een eigen sfeer en stemming - Verrassende en charmante bewoners: Vuur-, Vorst- en Droomdemonen, de IJzeren maagd, een Hongerige Kist, en nog vele anderen - Alchemie! Ontdek allerlei interessante formules! - Unieke puzzels, van heel eenvoudige tot verbijsterend moeilijke - Sfeervolle en meeslepende soundtrack - Veel zinspelingen op bekende games, films en boeken - probeer ze allemaal te ontdekken!