The Orange Box
De Orange Box is een pakket met vijf titels van Valve: Half-Life 2; Half-Life 2: Episode 1; Half-Life 2: Episode Two; Team Fortress 2, het vervolg op het eerste grote multiplayer-oorlogsspel met verschillende klassen; en Portal, een first person adventure vol portals en puzzels voor een gamebeleving als nooit tevoren.