The Metronomicon: Slay the Dance Floor
Red de wereld van magische partycrashers! The Metronomicon geeft je een volledig verhaal met een kleurrijke groep muzikaal versterkte helden en slectheriken. Je bestuurt een groep van acht nieuwe meesters in de “ritmische gevechtskunsten” om een muzikale oorlog te voeren tegen danszuchtige monsters. Bestuur tot vier opeenvolgende helden en gebruik krachtige spreuken, boost je teamgenoten en versla je vijanden met magische buit en groovy dansmoves. De effectiviteit van je team schuilt helemaal in het ritme, dus doe je danskleren aan, zet papa’s discobal aan en bereid je lijf voor op The Metronomicon. En had ik de lokale coöp al genoemd? Want er gaat niets boven een gepantserde danspartner. Met muziek van het talent van Jimmy Urine van Mindless Self Indulgence, Shiny Toy Guns, Perturbator, YACHT en nog veel meer!