Ga op zoek naar je innerlijke ninja in de gloednieuwe LEGO NINJAGO Movie videogame! Speel als je favoriete ninja's Lloyd, Jay, Kai, Cole, Zane, Nya en Master Wu om hun thuiseiland Ninjago te beschermen tegen de kwaadaardige Lord Garmadon en zijn haaienleger. Word de Ninja-behendigheid meester door over muren heen te rennen, hoog in de lucht te springen en het op te nemen tegen de vijanden van Ninjago om een hoger niveau te behalen en de vechttechnieken van je ninja te verbeteren. Alleen in de LEGO NINJAGO Movie videogame beleef je de film in 8 omgevingen vol actie, elk met een unieke uitdagings-dojo. Met de strijdkaarten kun je het bovendien opnemen tegen vrienden en familie in wedstrijden voor maximaal vier spelers!