The Lamplighters League
Sluip, steel en schiet je een weg door een wereld van pulpavontuur in The Lamplighters League! Reis naar verschillende fantastische locaties in de wereld en wees je vijanden te slim af in strategische, turn-based gevechten. Als je het goed doet, red je misschien ook nog de wereld. Harebrained Schemes, de makers van de Shadowrun Trilogy en BATTLETECH, hebben een nieuwe, alternatieve wereld in de jaren 1930 gecreëerd. In deze wereld staat de tirannieke sekte Banished Court op het punt de wereld te overheersen. Millennialang stond alleen een groep heldhaftige geleerden, The Lamplighters League, tussen dit sinistere clubje en hun plannen. Helaas zijn de besten van de besten er niet meer, dus nu komt het aan op de besten van de ergsten. Rekruteer een team van buitenbeentjes en schooiers met unieke vaardigheden en onvergetelijke persoonlijkheden. Verdrijf de Banished Court in een mix van realtime infiltratie, turn-based tactische gevechten en een verhaal vol interessante personages, avontuur en intrige. Strategie en verhaal komen stijlvol samen - Bestuur een team van unieke, dynamische personages. Leer hun kenmerkende tactische vaardigheden en rol binnen het team kennen. Ontdek hun verhalen en de wereld die ze bewonen door met ze op missies te gaan. Elk buitenbeentje neemt zijn eigen stijl mee naar het strijdtoneel met unieke moves die het tij kunnen keren in gevechten. - Verken allerlei spannende locaties en observeer het slagveld voor de strijd losbarst: sluip langs vijanden met realtime infiltratie-gameplay, schakel de achterblijvers snel en geruisloos uit, en plaats je team op gunstige posities voor het gevecht. - Maak gebruik van alle voordelen en vuile trucjes van je teamleden in de spannende, turn-based gevechten. Geef je agenten geavanceerde vaardigheden, uitrusting en verbeteringen om de groeiende dreiging van de Banished Court bij te kunnen benen. Een race tegen de doemdagklok - Jaag op de Banished Court door een alternatieve wereld in de jaren 1930, van scheepswerven en woestijnen tot stadsjungles en oerwouden. Maak keuzes op algemeen niveau en probeer te voorkomen dat je vijanden verder komen met hun gestoorde plannetjes. - Rekruteer nieuwe bondgenoten uit de beste van de ergste: speur de wereld af naar boeven en buitenbeentjes en krijg ze aan jouw kant voordat de Banished Court ze inlijft. - Elke missie levert je team nieuwe middelen en betere vaardigheden op. Maar pas op, want stress en verwondingen kunnen hun tol eisen. Kun jij voorkomen dat de Banished Court de wereld onderwerpt aan hun gestoorde visie? Je komt erachter in... The Lamplighters League and the Tower at the End of the World!