The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne - Exclusief speelbaar personage Bestrijd duisternis met duisternis door je team uit te breiden met de mysterieuze Nocturne, een macabere spectrofysicus die vastzat in een alternatieve dimensie en voor altijd veranderd terugkeerde. Nocturne manipuleert het elektrische veld van haar lichaam om schokschade toe te brengen aan haar vijanden. Ze laadt ook haar geavanceerde pak op om haar vaardigheden te verbeteren. Prijs jezelf gelukkig dat deze mysterieuze strijder aan jouw kant staat. Zo zie je haar, zo ben je er geweest!