The Escapists
The Escapists is een prijswinnende gevangenisuitbraaksimulatie die spelers de gelegenheid geeft een luchthartige blik te werpen op het dagelijkse gevangenisleven. Hoewel het doel van het spel simpelweg ontsnappen is, zit het detail in de executie. (Zeg het woord executie niet te hard in een gevangenis.) Je bent misschien niet in een open gevangenis, maar je bent wel in een open wereld waar je buiten het aanwezig zijn bij appèls, maaltijden en het doen van je klusjes elke kans zou moeten aangrijpen om je ontsnapping te plannen. Doe je dingen voor andere gevangenen om geld te verdienen en hun mening over jou te verbeteren tegelijkertijd? Of ga je fitnessen en wordt je sterker? Lees om je vaardigheden te verbeteren, of bewerk voorwerpen tot provisorische wapens en gereedschappen. Of wat dacht je van goed je gevangeniswerk doen om promoties naar nieuw werk te krijgen met betere beloningen? Houd je gedeisd of knal erin, als je uiteindelijk maar ontsnapt, dat is alles dat telt.