The Escapists: Supermax Edition
De Escapists Supermax-editie vijlt de tralies door en graaft een uitweg om het bekroonde gevangenisspel en alle premiumcontent langs de cipiers te smokkelen in deze definitieve Escapists-editie! The Escapists is een bekroond ontsnappingsspel dat spelers een luchtige simulatie biedt van het dagelijks leven in de gevangenis. Leer de routine, plan je strategie en voer je ontsnappingspoging uit. Deze bundel bevat het originele spel plus deze content: ‘Duct Tapes Are Forever’ voert The Escapists naar een wereld vol spionnen, slechteriken en maatpakken. In 'Escape Team' worden vier personages opgesloten in een militaire gevangenis voor misdaden die ze niet begaan hebben. In ‘Alcatraz' moet je uit een van de meest beruchte gevangenissen ter wereld zien te ontsnappen. Velen hebben het geprobeerd. Het is slechts weinigen gelukt! Je bent een hulpje in de werkplaats van de Kerstman. Je hebt genoeg van de slechte arbeidsomstandigheden en je slechte loon, dus je besluit ervandoor te gaan!