The Council - Complete Season
Het complete seizoen van The Council bevat alle 5 afleveringen. The Council is een uniek spel met een nieuwe kijk op het verhalende avontuur, waarbij je keuzes en personagegroei echt verschil uitmaken. Neem moeilijke beslissingen en ontwikkel vaardigheden die invloed hebben op hoe het verhaal zich ontwikkelt. Met permanente gevolgen, is er geen weg terug. Stort je in een verhaal vol intrige en manipulatie met een cast van boeiende personages die elk hun eigen duistere geheimen verbergen. The Council begint in 1793. Speel de rol van Louis de Richet, lid van een geheim genootschap, die op een privé-eiland voor de kust van Engeland is uitgenodigd. Bij hem zijn enkele belangrijke gasten, waaronder Napoleon Bonaparte en George Washington. Deze raadselachtige bijeenkomst is al net zo mysterieus als zijn prestigieuze gasten – Richets moeder is vermist op het eiland en de leden van de kleurrijke cast hebben zo hun eigen geheimen.