The Boba Teashop
The Boba Teashop is een knus horrorspel waarin je een boba-theewinkel bezit en beheert. Bereid boba-thee, bedien klanten en breid je menu uit om meer bezoekers aan te trekken. Je speelt als Risa, een vrouw van in de dertig die genoeg heeft van het corporate leven en besluit haar droom te volgen: het openen van een eigen boba-theewinkel. Dit is een psychologisch horrorspel dat spanning opbouwt door middel van een creepy sfeer, verontrustende gebeurtenissen en intense schrikmomenten die verschijnen wanneer je ze het minst verwacht.