I'm on Observation Duty 7
Als werknemer van een mysterieuze organisatie is het jouw taak om met je scherpe blik en goede geheugen live camerabeelden te bekijken en buitenaardse afwijkingen te melden. Overleef jij je nachtdienst, of bezwijk je onder de paranoia? Bekijk bewakingscamera's in zes unieke levels, elk met hun eigen enge 'afwijkingen'. Dit zijn bovennatuurlijke verschijnselen, van subtiele veranderingen in de omgeving tot reusachtige buitenaardse indringers. Je moet de afwijkingen rapporteren om ze te verhelpen en de nachtdienst te overleven ... als je kunt. I'm on Observation Duty is de originele, razend populaire franchise die een trend in zoek-de-verschillen-horrorgames aanwakkerde. Ze zijn geliefd bij spelers en worden door legendarische contentcreators voor een miljoenenpubliek gestreamd.