The Alto Collection
Doe mee met Alto en zijn vrienden en ga met ze mee op een oneindig avontuur. Race de skihellingen naar beneden, over winderige duinen, door eeuwenoude bossen en de lang vergeten ruïnes van beide veelvuldig bekroonde avonturen: Alto's Adventure en Alto's Odyssey. Ondertussen haal je gewaagde backflips uit, slide je over de daken en spring je over enorme ravijnen op weg naar het onthullen van de geheimen achter de horizon.