Tanuki Sunset
Maak kennis met Tanuki, een wilde wasbeer uit Sunset Island, die van longboarden houdt. Hij mag dan een gewone wasbeer zijn, maar hij is een wasbeer met een droom - op de voorkant komen te staan van FISH, het belangrijkste tijdschrift over lonboarden ter wereld! Leer rijden op een longboard en drift langs adembenemende bergketens, slinger door drukke steden en board over de stranden van Sunset Island. Leer Tanuki legendarische tricks, van het springen van schansen tot achterwaarts longboarden. Klinkt simpel, toch? Dat is het ook.. als je ondertussen ook auto's en vrachtwagens kunt ontwijken en onverwachts scherpe bochten kunt nemen. En vergeet niet te voederen! Wasberen zijn tenslotte hongerige beestjes. Verzamel onderweg Tanuki Bits, geef Tanuki te eten en verbeter je uitrusting in Bob's Skate Shop. Als het Tanuki lukt om op de voorkant van FISH te komen, moet hij goeie kleren aan hebben. Ben je klaar om naar de top van het klassement te longboarden?