Tanky Tanks
Tanky Tanks is een intense tankshooter met zeer hoog tempo. Het is leuk, gemakkelijk te leren en verslavend. Speel alleen, samen met vrienden of tegen je vrienden en toon je navigatie- en reactievaardigheden in 6 verschillende gamemodi en talloze levels. Snel. Leuk. Verslavend. Versla de vijandige tanks terwijl je hun dodelijke kogels ontwijkt. Verbeter je richtvermogen en manouvreervaardigheden terwijl de oorlog zelf een einde aan je avontuur probeert te maken. Per level worden de vijandige tanks sneller, slimmer en dodelijker. Haal jij het tot het eind om hun leider te verslaan? Speel alleen. Speel met je vrienden. Speel tegen je vrienden. - Speel de single player-campagne om je vaardigheden te oefenen en het spel zelf te verslaan. - Voltooi de campagne met 2 spelers in de co-op-modus. - Versla je vrienden in de VS-modus voor tot wel 4 spelers.