Tachyon Project
Tachycon Project is een dual-stick shooter op basis van een verhaal en boordevol actie. In de verhaalmodus ontgrendel je alle wapens, secundaire wapens en extra's die je kunt gebruiken om je schip uit te rusten. Deze heb je nodig om de steeds lastiger wordende vijanden te verslaan die je in wel 30 soorten tegenkomt (waaronder 4 bazen). In Tachycon Project krijg je de leiding over Ada, een softwareprogramma dat vorm heeft gekregen en is ontworpen om de veiligste servers ter wereld te hacken. Na een mysterieuze gebeurtenis wordt Ada uit de testserver gegooid waar het leefde en op het internet gezet, maar als ze terug probeert te gaan lukt dat niet. Dan begint ze een reis om de waarheid te achterhalen achter wat er met haar makers is gebeurd, die ze als haar ouders beschouwt. Dan komt ze erachter dat de zaken wat lastiger in elkaar staken dan ze eerst dacht.