Fast Paced Action Bundle
Eclipse Games is trots om zijn nieuwe Fast Paced Action Bundle te kunnen presenteren, een verzameling 2 grote indiegames die je urenlang boeiende actie bieden. Games in deze bundel: Toy Cars - Superleuke tabletop-arcade vechtracegame met miniatuurauto's en tracks gemaakt van alledaagse voorwerpen. Tachyon Project - Actiepakket dual-stick shooter waar je de rol aanneemt van een levende AI die op reis gaat om een samenzwering te hullen om de makers te redden.