Swords & Bones
De demonenwereld dringt elke 500 jaar de mensheid binnen. De Wolf Demon heeft het Koninkrijk Vestus geteisterd en het lijkt erop dat er geen hoop meer is. Maar er is één held die er een eind aan kan maken - jij - een naamloze krijger met een zwaard in de hand. Waar wacht je nog op? KLASSIEKE ERVARING Swords and Bones is een spel geïnspireerd door de klassiekers uit de jaren 80 en 90. Reis terug naar je kindertijd, vecht door levels vol monsters, ontwijk vallen en verzamel power-ups & trofeeën in deze donkere middeleeuwse fantasiewereld. PIXEL ART BEELDEN Sword and Bones is gemaakt in een kunststijl die doet denken aan 16-bit graphics. De donkere en prachtige pixel art visuals doen denken aan oude juweeltjes uit het genre. Je zult rillingen over je rug krijgen. CHIPTUNE MUZIEK De muziek die je hoort terwijl je door deze onvriendelijke landen reist, benadrukt een sombere sfeer en verhoogt het plezier. Laat je meeslepen door loepzuivere retro-midiklanken. Het is tijd om alle monsters te verslaan en de orde te herstellen in het koninkrijk der mensen!