Summer in Mara + Deiland Bundle
Summer in Mara is een zomeravontuur met landbouw, knutselen en het verkennen van mechanica in een tropische archipel. In ‘Summer in Mara’ moet je voor je eigen eiland zorgen, je gewassen oogsten, nieuwe gereedschappen en gebouwen maken en met je boot zeilen om nieuwe eilanden en geheimen te ontdekken. Deiland is een avonturenspel dat RPG en sandbox mechanics combineert. Zijn eenvoudige kalme verschijning is het resultaat van de moeite die in de creatie ervan is gestoken. Het probeert spelers te verrassen met kleine details en een interessante verhaallijn en aansprekende karakters. Deiland planeet is ons thuis, en het leven op deze kleine plaats zal een unieke ervaring zijn voor elke speler.