SUDOKU CHAMPIONS
Sudoku is een eenvoudig en duidelijk getallenpuzzelspel. Het doel is makkelijk te begrijpen: vul het rooster in zodat elke rij, kolom en 3×3-vak de cijfers 1 tot 9 bevat zonder herhaling. Geen wiskunde nodig, alleen logica. Sudoku spelen helpt om focus, geheugen en probleemoplossend vermogen te verbeteren op een rustige en leuke manier. Het is een snelle mentale oefening die je hersenen actief en scherp houdt. Deze versie bevat een grote verscheidenheid aan kleurrijke thema’s, zodat je kunt spelen in de stijl die het prettigst is voor je ogen. Eenvoudig te leren, ontspannend om te spelen en goed voor je mentale gezondheid.