Street Outlaws 2: Winner Takes All - Blazing Freedom Bundle
De Blazing Freedom-bundel voor Street Outlaws 2: Met Winner Takes All krijg je toegang tot een exclusief, patriottisch spuitwerk, nieuwe velgen, bodykits, rode, witte en blauwe lakbundelopties, en een Fast Turbos-parachute. De perfecte bundel om Onafhankelijkheidsdag te vieren. *Moet in het bezit zijn van een Fire89 voertuig om nieuwe bodykits aan te brengen.