Stela
Stela is een filmische, sfeervolle pltaformspel over een jonge vrouw die getuige is van de laatste dagen van een mysterieuze oude wereld. Overwin ontmoedigende uitdagingen, verraderlijk terrein en gigantische beesten terwijl je door een rottend land reist. Manipuleer de omgeving om ingewikkelde puzzels op te lossen engevaarlijke wezens te sluipen onder dekking van gedempte landschappen, allemaal ingesteld op een originele soundtrack. Overleef ingrijpende omgevingen waaronder mysterieuze steden, spookachtige bossen en enorme ondergrondse ruïnes tot leven gebracht in een atmosferische ervaring.