Starter Pack LIKE A DRAGON-serie
Verrijs als een draak in epische RPG-avonturen in het moderne Japan en Hawaï. Ichiban Kasuga, een niet te stoppen underdog, en zijn groep paria's van de samenleving veranderen in onwaarschijnlijke helden. Met deze bundel stap je op een nieuw punt in de Like a Dragon-serie met twee veelgeprezen games. Yakuza: Like a Dragon – Pak je trouwe honkbalknuppel en sluit onwaarschijnlijke vriendschappen terwijl je vijanden het zwijgen oplegt in dynamische RPG-gevechten. Ontrafel het mysterie achter waarom je yakuza-baas je probeerde te vermoorden nadat je 18 jaar in de gevangenis hebt gezeten om hem te beschermen. Like a Dragon: Infinite Wealth – Leef je uit in Japan en ontdek alles wat Hawaï te bieden heeft in een RPG-avontuur boordevol actie dat zich uitstrekt over de hele Stille Oceaan. Twee uit het leven gegrepen helden zijn samengebracht door het lot om de toekomst van de yakuza te bepalen.