Verbeter je arsenaal en pas het aan om je vijanden te verslaan met de wapens Ijzeren Vuist en Vriesstraal Mk.2. Bevat de digitale versie van: * 1 IJzeren Vuist wapen * 1 Vriesstraal Mk.2 wapen IJzeren Vuist - Vernoemd naar de beroemde Outlaw-krijgsheer die het heeft uitgevonden, is Iron Fist een wrede granaatlanceerder van het allerhoogste niveau die zelfs de beste verdediging verpulvert. Het korte bereik van het wapen is opzettelijk zo ontworpen dat je jouw vijanden in de ogen kan kijken wanneer ze aan hun einde komen. Vriesstraal Mk.2 - Dit geavanceerde wapen is uitgerust met een extra mod-capaciteit. Laat een cryolaser met uitstekende precisie los en bevries vijanden met een opgeladen aanval.