Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack
Met deze applicatie kunnen spelers luisteren naar de epische gamemuziek van Starfield, gecomponeerd door Inon Zur, en vroege concept-art van de game bekijken. Dit bonusitem is inbegrepen bij de aankoop van Starfield Premium Edition.