De klassieke racegame is terug, met gemoderniseerde besturing en achievements! Race met een podracer door vlammende methaanmeren, Tusken Raider-aanvallen, antizwaartekrachttunnels en meer in een bloedstollend gevecht op leven en dood tot aan de finishlijn.