Star Wars Classic-skinpakket
Lang geleden, in een sterrenstelsel hier ver vandaan… Het Star Wars Classic-skinpakket bevat een collectie van meer dan 50 helden, slechteriken en schurken uit de Galactische Burgeroorlog. Of je nu voor Jawa of de machtige Darth Vader kiest, speel als je favoriete Star War-personages uit Episodes IV tot VI, in Minecraft-stijl.