GSC Game WorldSchieten
Terug naar waar het allemaal begon: de S.T.A.L.K.E.R.-trilogie, één van de meest visionaire en grensverleggende survival first-person shooters van alle tijden. De trilogie is nu geüpscaled en uitgebreid: een niet te missen game voor een nieuwe generatie. Ervaar de trilogie S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl, het eerste hoofdstuk van de trilogie Legends of the Zone, waar het allemaal mee begon. Welkom in de voormalige vervreemdingszone rondom de kerncentrale van Tsjernobyl… de meest gevaarlijke plek op aarde. Speel in de rol van de Marked One, terwijl je oog in oog komt te staan met sinistere mysteries, met abnormale in straling gedrenkte bedreigingen en morele dilemma's. Jouw beslissingen bepalen jouw lot terwijl je wordt ondergedompeld in deze zwarte sciencefiction sage. S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky is het prequel-hoofdstuk van de trilogie Legends of the Zone. Kom in de schoenen te staan van Scar en krijg de kracht om direct invloed uit te oefenen op de machtsbalans via Faction Wars. Scar is een doorgewinterde huurling, die op één of andere manier de dodelijke emissies weet te overleven. Vind je weg naar de kerncentrale van Tsjernobyl, tussen straling, anomalieën, vijanden en mutanten door, in de door conflicten geteisterde Zone. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat volgt het verhaal van agent bijzonder dienst Major Degtyarev terwijl hij de lotsbestemmingen van een verloren expeditie onderzoekt. Dit hoofdstuk zit bomvol kleurrijke personages, gedenkwaardige subplots en barst van vrijheidsdenken. Het vormt een krachtige en onvergetelijke conclusie binnen de trilogie Legends of the Zone. Onderzoek de oorsprong van de Zone, neem de rol aan van legendarische Stalkers en baan nieuwe paden die kunnen leiden naar verschillende uitkomsten op basis van je acties en beslissingen. Omarm de eenzaamheid en spookachtige verlatenheid van deze radioactieve en abnormale domeinen: zij zijn de enige betrouwbare reisgenoten op je expeditie door een donkere sciencefictionwereld. Goede jacht, Stalker!