SPECACT-kit & dogtagbundel
Deze in-game dogtags en multiplayerskins waren eerder alleen apart verkrijgbaar bij reserveringen. Nu kunnen alle spelers beide artikels krijgen. De SPECACT-kit geeft je een set nieuwe camouflages voor multiplayer, terwijl de dogtagbundel een aantal nieuwe dogtags bevat.