South of the Circle
South of the Circle is een emotionele narratieve ervaring met een diep gelaagd en filmisch verhaal. De hoofdplot stelt vragen over de gevolgen van de paden die we in ons leven zijn ingeslagen en hoe die onze carrière en ware liefde hebben beïnvloed in de lens van het verleden en de toekomst. Jij bent Peter, een academicus uit Cambridge die neerstort in Antarctica tijdens de Koude Oorlog. Terwijl hij hulp zoekt, wordt zijn verleden ontrafeld en wordt duidelijk hoe de druk van macht en zijn eigen aspiraties hem in deze crisis hebben gebracht, waaraan hij op een of andere manier moet ontsnappen. Er bloeit liefde op tussen hem en zijn collega Clara, en Peter leert hoe belangrijk alle beloftes zijn die hij heeft gedaan. Net als jeugdherinneringen blijven sommige beloften ons altijd bij. MEESTERLIJK UITGEVOERDE CINEMATISCHE UITSTRALING De prachtige esthetiek en het genuanceerde schrijfwerk in het spel, dat is gemaakt door BAFTA-winnaars State of Play, onderstrepen de overweldigende filmische reikwijdte, die verder wordt versterkt door acteurs uit “Bohemian Rhapsody” (Gwilym Lee), “The Woman in White” (Olivia Vinall), “The Crown” (Richard Goulding), “Game of Thrones” (Anton Lesser), “Chernobyl” (Adrian Rawlins) en “Downton Abbey” (Michael Fox).