SOULCALIBUR VI - DLC6: Cassandra
Als je deze add-on koopt, ontgrendel je Cassandra niet alleen als een speelbaar personage in het hoofdspel van SOULCALIBUR VI maar ontvang je ook een exclusief verhaal voor Cassandra in Soul Chronicle. Voor het eerst sinds SOULCALIBUR IV doet de “Warring Maiden" Cassandra mee aan het gevecht. Overmeester tegenstanders met haar dynamische schildaanvallen en enorm krachtige “Full Force”-techniek! DLC-inhoud: - Cassandra als speelbaar personage - Extra verhaal met Cassandra in "STORY: Soul Chronicle" - Extra items om te gebruiken bij Character Creation (in totaal 5) - Extra wapens (in totaal 8) - Extra titels (in totaal 4) - Extra gevechtscommentaar (in totaal 2) * De "Warring Maiden" Cassandra keert terug naar de serie als het vierde speelbare DLC-personage!