SOULCALIBUR VI - DLC4: Amy
Als je deze add-on koopt, ontgrendel je Amy niet alleen als een speelbaar personage in het hoofdspel van SOULCALIBUR VI maar ontvang je ook een op zichzelf staand verhaal voor Amy in Soul Chronicle. Voor het eerst sinds SOULCALIBUR IV doet de "Winter Rose" Amy met een nieuwe insteek mee aan het gevecht. Verhoog tijdens het vechten haar "Perception" om toegang te krijgen tot krachtige technieken die je het voordeel in de strijd zullen geven! DLC-inhoud: - Amy als speelbaar personage - Extra verhaal met Amy in "STORY: Soul Chronicle" - Extra items om te gebruiken bij Character Creation (in totaal 8) - Extra wapens (in totaal 7) - Extra titels (in totaal 4) - Extra gevechtscommentaar (in totaal 2)