Sonic Mania
Ervaar Sonic Mania, het ultieme eerbetoon aan verleden en toekomst. Een gloednieuw 2D Sonic-avontuur in een strakke 60 FPS met prachtige HD retro-graphics. Dankzij meerdere speelbare personages heb je de mogelijkheid om zo explosief snel te rennen als Sonic, te vliegen als Tails of je door obstakels te beuken met de brute kracht van Knuckles. Herleef de Sonic-games van vroeger met een spannende nieuwe twist op klassieke werelden terwijl je tegen nieuwe eindbazen en Dr. Eggmans robotleger vecht. Strijd tegen andere spelers in de Competition Mode of speel samen met een vriend in de Co-Op Mode. Sonic Mania is gemaakt door Christian Whitehead, Headcannon en PagodaWest Games in samenwerking met Sonic Team. Welkom bij Sonic Mania!