Encore DLC
Sonic Mania Encore DLC: Speel bekende zones op een totaal nieuwe manier met de gloednieuwe Encore Mode, speel als twee nieuwe personages met unieke vaardigheden: Mighty het gordeldier en Ray de vliegende eekhoorn en strijd met maximaal vier vrienden in de uitgebreide Competition Mode!