Songs of Conquest
Songs of Conquest is een turn-based strategiegame geïnspireerd op klassiekers uit de jaren ‘90. Leid machtige magiërs, Wielders genaamd, en reis naar onbekende contreien. Voer gevechten tegen legers die het aandurven om je te bestrijden, ga op jacht naar krachtige artefacten en breid je grondgebied uit. De wereld is rijp om geplukt te worden – grijp hem! Er wacht avontuur Ontdek een grote verscheidenheid aan kaarten met uiteenlopende vijanden en waardevolle buit. Duik in contrasterende biomen met unieke facties, omgevingen en slagvelden. Bouw een imperium Beheer hulpbronnen, onderzoek nieuwe ontwikkelingen en breid je koninkrijk uit. Plan je steden op basis van je speelstijl. Ga je alle boogschutters inzetten om dood te zaaien met hun bogen of zullen de eeuwige legioenen van Aurelia onder jouw vlaggen ten strijde trekken? Voer oorlog Duik in een diepgaand vechtsysteem met behulp van troepenvaardigheden en krachtige magie. Combineer troepen om de beschikbare spreuken en het schadepotentieel te maximaliseren. Stort je in epische belegeringsgevechten en bepaal welke factie het best bij jouw speelstijl en strategie past. Er zijn vele manieren om te veroveren! Speel op jouw manier Handgemaakte kaarten voor de nieuwsgierige avonturier of willekeurige kaarten voor eindeloos speelplezier. Op de Conquest-kaarten kun je rechtstreekse gevechten aangaan, terwijl de Challenge-kaarten strategische puzzels bevatten waarmee je je tactische denkvermogen kunt aanscherpen. Ontdek een overvloed aan kaarten die zijn gemaakt door het Lavapotion-team en onze mod-community. Alleen of samen Ga op eigen houtje op avontuur in de wereld van Aerbor, werk samen met een vriend of schakel AI-bondgenoten en -vijanden in: de keuze is aan jou. De meeste kaarten zijn speelbaar in singleplayer, co-op of multiplayer via lokale hotseat of online. Vier facties Er zijn vier facties verwikkeld in een episch conflict. Arleon, ridders van vroeger die met elkaar om overheersing strijden. Rana, oude stammen die vechten om te overleven in het moeras. Loth, necromancers die de doden tot leven wekken om een glorieuze toekomst te creëren. Barya, dappere huurlingen en uitvinders die zich inzetten voor munten, buskruit en onafhankelijkheid. Vier koorcampagnes Luister naar de barden, terwijl ze jouw pad naar de overwinning vieren. Elke campagne komt met een uniek lied dat het verhaal van jouw opkomst en ondergang vertelt. Ontgrendel nieuwe verzen naarmate je missies voltooit en geniet aan het einde van de reis van het volledige parcours.