Snookerpakket
Welkom bij de ultieme snooker-ervaring. Laat de makers van Pure Pool je door de biljarthal mee op reis nemen naar de gloednieuwe snooker-omgeving. De ultra-realistische snookertafel is fraai vormgegeven en het is de enige manier om je spel te verbeteren anders dan in het echt te gaan spelen. Het Pure Pool-snookerpakket van VooFoo Studios beschikt over een volledige loopbaanmodus voor alle verschillende moeilijkheidsgraden; Amateur, Pro en Meester. Verder zijn er twee nieuwe snooker uitdagingsmodi en specifieke trofeeën, prestaties en snooker-lofbetuigingen. Maak je klaar voor de meest authentieke snooker-ervaring die je ooit hebt gezien vanaf je eigen comfortabele bank.