Snezhinka
Dit spel is het vervolg op Marfusha, de tweede in een reeks van hoog-tempo schietspellen met eenvoudige besturing. Speel als Snezhinka, een werknemer van een privéleger bedrijf in een dystopische wereld die prachtig wordt weergegeven in 2.5D pixel art. Meld je op verschillende slagvelden om je doelen te beschermen tegen de aanvallen van de vijand. Elke dag die je weet te overleven krijg je salaris voor, maar hierover moet je belasting en andere afdrachten betalen... wat je overhoudt moet je gebruiken om jezelf sterker te maken, nieuwe uitrusting te kopen en collega's te rekruteren. In de Story Mode verandert het verhaal aan de hand van welke collega je kiest om mee samen te vechten. Lees elk verhaal helemaal uit in meerdere playthroughs. Er zijn ook twee verschillende Challenge Modes die allebei online ranking volledig ondersteunen, en een collectie hebben waarin je elementen die je in het spel kunt verdienen kunt zien. De console versie wordt geleverd met het artbook inbegrepen.