Skinpakket Skyblock
The sky is the limit met het Skyblock Pack! Stap in een van de meest iconische speelstijlen die Minecraft ooit heeft gezien met zowel de originele Skyblock-kaart als de Infinity Skyblock-kaart. Beklim de open lucht met de Elytra-emote en kleed het deel aan met de Skyblock cloud hoodie en Skyblock HD skin pack.