Shovel Knight: Treasure Trove
Shovel Knight: Treasure Trove is de volledige editie van Shovel Knight, een klassieke actie-avonturenreeks met geweldige gameplay, gedenkwaardige personages en een 8-bits retro-uitstraling! Ren, spring en vecht als Shovel Knight met zijn machtige Shovel Blade op een zoektocht naar zijn verloren geliefde. Schakel de boosaardige ridders van de Order of No Quarter uit en neem het op tegen hun gevaarlijke leider, de Enchantress. Maar dat is nog niet alles! Shovel Knight: Treasure Trove bevat ook vier extra games die helemaal los te spelen zijn! Beleef als Plague Knight, Specter Knight en King Knight afzonderlijke avonturen of laat de ridders de strijd met elkaar aangaan in een lokale Showdown voor vier spelers. Samen vormen de avonturen een grote, spannende saga! Met Shovel Knight: Treasure Trove krijg je dat allemaal. Speel samen met een andere speler de coöp-campagne van Shovel of Hope, stel jezelf op de proef in volledige uitdagingen, vecht samen in Showdown en bekijk het met andere ogen in het speltype Body Swap. Hou de Shovelry in ere, verdien relieken en rijkdommen en ontdek hoe je gerechtigheid schept! Inclusief: Shovel Knight: Shovel of Hope – Steek het Schepzwaard bij je en graaf je een weg door het avontuur waar het allemaal mee is begonnen! Spring, bevecht vijanden en ontdek schatten in je queeste tegen het Orde van Geen Genade en hun gemene leider, De Tovenares. Shovel Knight: Plague of Shadows – Drink je drankjes en wordt de maniakale alchemist Plague Knight in dit avontuur waarin je de ultieme toverdrank moet brouwen! Combineer onderdelen van bommen om speciale combinaties te maken, ontdek nieuwe voorwerpen, gebieden en eindbazen en misschien zelfs wel een ontluikende liefde. Shovel Knight: Specter of Torment – Tover je zeis tevoorschijn in wat vooraf ging aan Shovel Knight! Bestuur de Specter Knight en vlieg door volledig nieuw ontworpen levels, beklim muren, ontdek een nieuw arsenaal aan wapens en hak je tegenstanders in reepjes. Oogst dood en verderf, ontdek je melancholische verleden en rekruteer de Orde van Geen Genade! Shovel Knight: King of Cards - Stap in de vergulde laarzen van King Knight in het grootste en vorstelijkste spel van Shovel Knight! Spring, deel schouderstoten uit, verzamel nieuwe onderdanen en werk je strategisch door deze prequel heen om King of Cards te worden! Shovel Knight Showdown - Duelleer lokaal met maximaal vier spelers en sprokkel edelstenen bij elkaar, of speel als je favoriete personage in Story Mode! Perfectioneer elke beweging, ontdek heel veel voorwerpen en plekken en ontrafel geheimen in deze platformvechtgame.