Sherlock Purr 2
Onze slimme kattendetective is terug en dit keer ontvouwt het mysterie zich in het hele appartement. Dompel jezelf onder in een uitgebreid avontuur vol intrigerende uitdagingen, levendige kleuren en breinbrekende puzzels. Sherlock Purr 2 is een betoverend kinderspel, op maat gemaakt voor jonge ontdekkingsreizigers die van katten houden en hunkeren naar heerlijke mysteries. Sluit je aan bij onze gefluisterde held, verken elk hoekje en gaatje en begin aan een reis vol miauwen waar elke hoek een heerlijke verrassing inhoudt. Volg de pootafdrukken van Sherlock Purr en los het mysterie vandaag nog op!