Hidden Cats in Santa's Realm
Het is Kerstmis en zoals ieder jaar is het weer de tijd dat de ijzige wereld van de Kerstman op volle toeren draait! Doe mee met de feestelijkheden en zoek alle verstopte katten tussen de elfen om het dorp stuk voor stuk kleur te geven! Speel in verschillende modi, zoek de speciale katten en ontgrendel bonuslevels! Kenmerken: - 900+ verborgen katten ... en andere dingen om te zoeken! - Twee belangrijkste spelmodi: normaal en geavanceerd - Zes ontgrendelbare bonuslevels - Een gigantisch sneeuwbalgevecht aan het einde!