Sherlock Holmes Chapter One - Seizoenspas
Houd je onderzoek gaande met de Seizoenspas, met nieuwe missies: Heiligen en Zondaars DLC Het is geen grap DLC (downloadbare inhoud) De trots van Mycroft DLC (downloadbare inhoud) M staat voor Misterie DLC (downloadbare inhoud) (komt later)