Shenmue II
„Over de zee zal hij uit een land, ver in het oosten, komen...” Ryo Hazuki komt in Hong Kong aan om verder te gaan met zijn missie om de dood van zijn vader te wreken en de waarheid achter de Phoenix Mirror te ontdekken. De beste Shenmue-ervaring: - Herziene gebruikersinterface - Moderne of klassieke bediening - Japanse audio voor het eerst buiten Japan te horen - Volledig schaalbare schermresoluties Een epische legende: - Een verhaal over wraak op grote schaal - Los het mysterie van je vaders moord op - een ervaring die je nooit zult vergeten De wereld voelt aan alsof hij leeft: - Praat met iedereen, ga op zoek naar aanwijzingen - NPC's lijden hun eigen leven in hun eigen tempo - Levensechte recreatie van Japan en Hong Kong in de jaren 1980 - Vermaak jezelf met arcadegames, dingen om te verzamelen, badeendraces en meer De saga begint... opnieuw.