Shadow Gambit: Yuki's Wish
Ahoi, vervloekte zielen! Hijs de zeilen van de Red Marley voor de DLC-uitbreiding Shadow Gambit: Yuki’s Wish en begin aan een nieuw avontuur in de mysterieuze Lost Caribbean, terwijl de echo's van een oude draak je roepen. De DLC Shadow Gambit: Yuki’s Wish biedt een nieuw avontuur binnen Shadow Gambit: The Cursed Crew. Herenig je met Yuki en tanuki Kuma uit Shadow Tactics: Blades of the Shogun, verken een exotisch nieuw eiland en beleef een meeslepend verhaal dat wordt ontrafeld tijdens zes nieuwe missies! Belangrijkste eigenschappen Herenig je met Yuki en Kuma uit Shadow Tactics: Rekruteer "Yuki the Twilight Corsair" en haar kleine huisdier tanuki Kuma voor je vervloekte piratenbemanning. Yuki, die altijd wel een truc achter de hand heeft, is een slimme dief met een energieke geest en een goed hart, hoewel ze ook ondeugend kan zijn. Yuki heeft Kuma geadopteerd na de gebeurtenissen in Shadow Tactics. Samen zijn ze aan een reis rond de wereld begonnen om uiteindelijk in de Lost Caribbean terecht te komen als vervloekte piraten met gloednieuwe bovennatuurlijke krachten. Gebruik Yuki's nieuwe magische vallen, die vijanden bij contact bestoken met een hagel van dodelijke naalden, en beveel Kuma om vijanden af te leiden of je doelwitten naar strategisch geplaatste vallen te lokken. Verken een mythisch Japans eiland: Zet voet op een betoverd eiland genaamd "Dragon’s Dream", dat onlangs is verschenen in de Lost Caribbean. Doordrenkt van de Japanse allure uit de Edo-periode — compleet met een Japans kasteel dat deels is verzwolgen door de Caribische wateren, een klein dorp en een stenen tuin — brengt dit nieuwe eiland levendige herinneringen terug aan de locaties uit Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Wek een oude draak met magische krachten: Voeg je bij Yuki en Kuma op een fantastisch avontuur dat een nieuw verhaal vertelt binnen Shadow Gambit: The Cursed Crew tijdens zes missies in de Lost Caribbean. Nadat je Yuki en Kuma als verstekelingen aan boord van de Red Marley hebt gevonden, vraagt Yuki je om het fabelachtige eiland "Dragon’s Dream" te vinden. De legende gaat dat er een oude draak woont, die naar verluidt alle wensen doet uitkomen van degenen die het aandurven zijn eeuwige sluimering te verstoren. Kun jij de puzzels van de draak oplossen en Yuki's wens helpen vervullen? Integratie met het hoofdspel: Het nieuwe DLC-personage en het eiland integreren naadloos met het hoofdspel. Als je toegang tot de DLC hebt gekregen, kun je Shadow Gambit: Yuki’s Wish spelen en "Yuki the Twilight Corsair" rekruteren voor je vervloekte piratenbemanning nadat je de hoofdspelmissie "Fruits of Her Labor" op het eiland Dread Vine’s Cove hebt voltooid, die speelbaar is nadat je de eerste drie personages opnieuw tot leven hebt gebracht. Je kunt dan op elk moment aan Yuki's verhaal beginnen en haar ook meenemen op bijna elke hoofdspelmissie.