Serah's outfit: Stijl en staal
Een nieuwe outfit voor Serah. Dit kostuum - een ontwerp van Yuko Oshima, lid van de populaire Japanse idol-groep AKB48 - kreeg de meeste stemmen van de fans.Om andere kleding aan te trekken kies je Outfits in het hoofdmenu. In bepaalde tussenfilms en verhalende scènes dragen de personages de nieuwe outfits niet.