Sébastien Loeb Rally EVO
Speel SLR EVO en ervaar het echte rallygevoel! Dik 300 kilometer aan echte banen en 58 wagens die rallygeschiedenis schreven! Van legendes uit het verleden zoals de Stratos en Celica tot de juweeltjes van nu, zoals de Citroën DS3 en C4. 64 specials, 5 rallycrosscircuits en het Pikes Peak-parcours waarop je waanzinnige snelheden kunt halen! Keer terug naar alle successen van de negenvoudige wereldkampioen: volg zijn carrière door 8 stages, van '98 tot zijn waanzinnige Pikes Peak-record.