Screamer - Digital Deluxe Upgrade
In Screamer moet je niet alleen winnen. Je moet in stijl winnen. Met de Digital Deluxe Upgrade krijg je unieke aanpassingen voor de auto's van elk team dat aan het toernooi meedoet, in drie kleurenvarianten. De aanpassingen zijn beschikbaar zodra de auto in de game is verkregen en kunnen overal worden gebruikt, behalve in de toernooimodus.