Screamer - Green Reapers Customization Pack
Deze DLC bevat drie nieuwe aanpassingen, één voor elk voertuig van team Green Reapers in drie kleurvarianten.* Hiroshi, Róisín en Frederic hebben hetzelfde ambitieuze doel: ze willen het recht laten zegevieren, en dat is duidelijk terug te zien in het Green Reapers Customization Pack. Rust hun auto's uit met designs geïnspireerd door iconische anime-auto's, verfijnd door snelle duellen en pure adrenaline. Als elke race een afrekening is, kun je beter in stijl je grenzen verleggen! *De aanpassingen zijn beschikbaar zodra de auto in de game is verkregen en kunnen overal worden gebruikt, behalve in de toernooimodus. Deze DLC is inbegrepen in de Digital Deluxe Upgrade.