ScooterFlow
De meest realistische freestyle-stepgame. Rijd in skateparken, op straat en op megarampen. Pas je step aan en voer echte truccombinaties uit met behulp van een op fysica gebaseerd systeem. Verken vrijuit en creëer je eigen rijstijl. REALISTISCHE FYSICA ScooterFlow maakt gebruik van een realistisch fysicasysteem. Elke grind, sprong en truc voelt natuurlijk en responsief aan. Beheers de fysica om vloeiende lijnen en creatieve combo's te creëren. SPEEL MET JE VRIENDEN Rijd samen in realtime met vrienden of de wereldwijde community. Neem deel aan openbare lobby's of organiseer privésessies. Verken samen parken en film lijnen. SCOOTER & KLEDING AANPASSEN Bouw je eigen scooter met echte onderdelen van merken als Apex, Ethic, Lucky, Aztek, Madd Gear, Envy en meer, met meer dan een biljoen mogelijke combinaties. Pas de kleding van je rijder aan je stijl aan. REPLICA SKATEPARKS Rijd op 1:1 replica's van echte skateparken, waaronder Madrid Urban Sports en parken uit Nieuw-Zeeland, zoals Washington Way, Knights Stream, Bay Skate en X Air. REPLAY-EDITOR Leg je beste trucs vast en sla ze op met de replay-editor in de game. EXTRA FUNCTIES Extra functies die in 1.0 beschikbaar komen, zijn onder andere een zorgvuldig samengestelde soundtrack, een lijst met iconische professionele rijders en meer. PRO-RIDERS Rijd in de voetsporen van je favoriete scooterlegendes, waaronder de meest iconische namen uit de sport: Ryan Williams, Juzzy Carter, Raymond Warner, Kai Saunders, Dylan Morrison, Dante Hutchinson, Mia Catalano, Cooper Klaar, Cody Flom en Dakota Schuetz. OFFICIËLE SOUNDTRACK Geïnspireerd door klassieke soundtracks voor actiesporten, combineert de muziek van ScooterFlow indie, rock, hiphop en rap met rauwe straatenergie om elke run levendig te houden.