Scenarioset 1
Het scenario 'Conflict at Gujarat Fortress' wordt toegevoegd aan Free Mode onder DLC 1. Daarnaast kun je de Limited Skill Card 'A Knowing Smile' bemachtigen tijdens deze strijd als je aan bepaalde voorwaarden voldoet.