Sayonara Wild Hearts
Sayonara Wild Hearts is een dromerig arcade-spel over motorrijden, skateboarden, dansgevechten, schietende lasers, zwaarden en gebroken harten met een snelheid van 300 km/u. Terwijl het hart van een jonge vrouw breekt, wordt het evenwicht in het universum verstoord. Er verschijnt een diamantvlinder in haar dromen die haar door een snelweg in de lucht leidt, waar ze haar andere ik vindt: de gemaskerde biker genaamd The Fool. Reis door een speciaal geschreven pop-soundtrack, achtervolg scores en ga op pad om de harmonie van het universum te vinden, verborgen in de harten van Little Death en haar bondgenoten die onder een ongunstig gesternte zijn geboren: Dancing Devils, Howling Moons, Stereo Lovers en Hermit 64. Het is tijd voor pop!